donderdag 19 april 2012

De Ardeche

Gisteren een afspraak gemaakt met mijn vaste monteur voor aankomende maandag. Hij zal mijn motor aan een een grondige check onderwerpen. Remblokjes vervangen, olie nakijken, bandenspanning enz. enz.


De laatste check was voor de zomer vorig jaar en mijn Trudy heeft nadien heel wat duizenden kilometers gereden. Ik moet wel een veilig gevoel hebben toch?


Vandaag  - in mijn pauze - heb ik even gekeken hoe ik mijn blog nog verder kan pimpen. Mijn motorvriendinnetje Sjan - die zelf nog geen blog heeft - heeft haar hulp aangeboden. Geweldig en  typisch Sjan, altijd behulpzaam. Het kan dus zijn dat af en toe mijn blog van kleur verschiet haha.


Schiet mij overigens te binnen dat ik dus ook nog wat moet vertellen op welke motor ik rijd. Zal dat eerdaags ergens in mijn profiel aangeven.


Ik hoop dat ik onderweg mijn reisverslagen kan bijhouden qua tekst. Ik neem alleen mijn iPhone mee. De app ook al gedownload. Ik zie al wel dat de mogelijkheden iets minder zijn dan vanaf mijn Apple Air. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten