woensdag 2 mei 2012

2675

Dat zijn precies de gereden kilometers - uit en thuis.

Rond 17:00 was ik @home. Het begon met een hachelijk ritje vanaf Metz. Tot en met Luik hebben we in de stromende regen gereden met een gemiddelde snelheid van 80 km/u. In Luik durfde ik zelfs niet harder dan 60. Wat was daar het wegdek slecht zeg.

Ik heb waterdichte laarzen, maar al na 60 km voelde ik druppels water via mijn enkels naar beneden lopen. Dan kun je je wel voorstellen hoe het na 3 uur rijden was. Opspattend water helpt geen enkele regenkleding of schoenen tegen.

Mijn handschoenen hebben driekwart van de dag mijn handen droog en warm gehouden, maar ook die bezweken uiteindelijk onder zo'n enorme hoeveelheid water.

Gelukkig hadden we in Nederland af en toe wat regen en kon het gas erop.

Gedoucht en al zit ik in de garage naar mijn Trudy te kijken en wat ben ik trots op haar. Starten en lopen, de hele reis ! Ook lekker zuinig op de snelweg met 1 op 20 mag ik helemaal niet klagen.
Van het weekend haar maar wassen en poetsen, want het chroom is bedekt met vuil.

Morgen maar weer nadenken over mijn volgende trip met de motor. De laatste week van deze maand. Begint de reis richting Utscheid in Duitsland en vandaar naar Haro in Spanje om dan weer naar huis te gaan.

Eerst maar eens lekker slapen in mijn eigen nest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten