dinsdag 1 mei 2012

Metz

Niet volgens planning in Nancy aangekomen. Het was lekker om te rijden: droog, weinig vrachtwagens en zonnetje erbij. We gingen als een speer en daarom hebben we Nancy links laten liggen zodat we morgen eerder thuis zijn.

Dezelfde route als op de heenweg, maar nu genoot ik meer van de omgeving. Kwam op deze terugreis er ook achter dat ik 3 keer op een stuk van 10 km de Rhône ben over gegaan. Wat mooi was dat en dan al die wijnranken die beginnen te groeien.

De Moesel ook overgestoken en nog meer langs en door bekende gebieden gereden die ik wel eens op wijnflessen tegenkom.

Van het thuisfront hoorde ik dat ik morgen nog maar 474 km hoef te rijden.

Nu een restaurant zoeken. Moet er 1 zijn op 500 meter lopen van het hotel. Nou dat trek ik nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten