vrijdag 1 juni 2012

Haro, 32 graden...

En maar klagen dat het zo warm is...
Na buienradar geraadpleegd te hebben voor hoe het weer in NL is dan houdt het klagen direct op. Ik sprak mijn zus via Skype. Wij verwonderden ieder over elkaars outfit. Zij in dikke trui, ik in t-shirt met nog ergere bruine toet. En dan zit je op hetzelfde continent en maar 1450 km van elkaar verwijderd.

Gisteravond na aankomst het dorp in, samen met Spaanse, Duitse en Engelse afgevaardigden. Eten en drinken uiteraard. Netwerken ook. Vooral de Engelsen. Stomverbaasd, maar behoorlijk enthousiast over de reeds bestaande contacten tussen de Spaanse, Franse, Belgische, Duitse en Nederlandse Intruder Owners Club. Al begrijp het niet goed, want voor zover ik weet hebben de Engelsen ook een Intruders Owners Club. Vanavond maar verder met ze babbelen onder genot van een paar pints.

Ik heb het niet laat gemaakt, want ik was toch vrij moe. Nog niet eens van het motorrijden, maar van de hitte.

Vandaag komen de rest van de gasten. Ze verwachten 140 deelnemers in totaal. Ik ben benieuwd, maar gezellig zal het zeker worden.

Tot laturs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten