maandag 4 juni 2012

Saint Witz

Een plaatsje boven Parijs. Nooit van gehoord en ik zal er waarschijnlijk niet gauw weer komen. Het is zo'n plek als vele anderen. Een paar goedkope hotels en wat restaurantjes voor de snelle hap. Big M ontbreekt ook hier niet. Nog 493 km en dan ben ik thuis. Kijk ik toch wel naar uit. Nu ik zo dicht bij huis ben, mis ik mijn man en mijn katten. Mijn eigen bed en mijn eigen douche niet te vergeten.

Tot zover heeft mijn motor het goed gehouden. Mijn motormaatje Eric heeft alleen wat aan de afstelling gesleuteld. Ze sloeg telkens af bij plots gas los laten en remmen. Ze ziet er alleen niet uit. Als ik thuis ben maar weer poetsen, want a.s zondag ga ik toertocht Brabant rijden. Wat heb ik het slecht, maar niet heus.

Zo nog 1 nachtje slapen. Nog ff naar big M voor een lekker toetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten