maandag 6 augustus 2012

Pluk de dag

Een stop op de brug aan de rand van de Höga Kusten om de benen te strekken. Het is, ondanks de vele wolken, warm als de zonnestralen er doorheen komen. Over het weer mag ik al deze dagen absoluut niet klagen. Tot nu toe heeft het alleen s'avonds en s'nachts geregend.

Voor de overnachting is vandaag gekozen voor een schitterende camping aan het Mörtsjön meer. En met een laat diner op een bankje aan het water is het volop genieten van een ondergaande zon. Dat doet een mens goed en dan ziet de wereld er heel anders uit.

Het nieuws lees ik bijna niet. De kranten lees ik thuis wel op mijn gemak. Van vrienden verneem ik dat het weer in Nederland vreselijk is en krijg wat headlines door. Via Google alert nog wat werk gerelateerde zaken en daar houdt het mee op. In meer ben ik nu niet geïnteresseerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten