zaterdag 28 juli 2012

Jönköping

Via de veerboot Heldingor naar Helsingborg. Ik zag er al tegenop om in die hitte op de veerboot te wachten. Ook vandaag was de ferryman mij goed gezind. Bij het terrein oprijden kon ik iedereen voorbij sjezen en vooraan de rij wachten om op de boot op te rijden. Allereerst kwamen een aantal wachtenden hun auto uitspringen of gingen ze uit het raam hangen. Ja wat een bekijks haha.

Na 483 km getoerd te hebben aangekomen in Jönköping. Mooi weer en lekker temperatuurtje. Gelukkig niet zo warm als gisteren. Echter regen lag op de loer. Wat was het donker achter me.

Bij aankomst op de camping stond ik bij de receptie en toen begin het toch te hozen! OMG en de tent moest nog worden opgezet - die nog nat was van de vorige overnachting.

Tussen de regenbuien en onweer eerst de terp opgezet en daarna de tent. Het duurde maar even want inmiddels heb ik al lang en breed mooie plaatjes geschoten en brak de zon weer door.

Nu even aan de borrel bij de wifipoint op de camping. Zo maar weer mijn slaapzak opzoeken en op naar de volgende rit richting het noordoosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten