zaterdag 28 juli 2012

Rødby dag 1

Gisteren later dan gepland vertrokken. Mijn aanhanger was instabiel. Alles eruit, wat biertjes achter gelaten en opnieuw inpakken. Toen de gok maar gewaagd op weg naar Puttgarden voor de veerboot naar Denemarken.

Wat was het druk onderweg en hoe verder noordelijker hoe warmer het werd. 30 Graden werd het op een gegeven moment en dan nota bene in de file staan met een kokende motor.

Veel bekijks onderweg gehad en even zoveel praatjes met wildvreemden.
Bij aankomst in Puttgarden bleek de boot op punt van vertrek te liggen. Ik reed de boot op en het belletje, als teken van vertrek, ging af. Het was al 20:15 uur. Toen maar besloten een camping op te zoeken. Ik had lekkere trek gekregen, maar voor een hele maaltijd bereiden was geen tijd en geen zin, werd het tomatensoep met brood en worst.

Na het eten begon het aardig te onweren en werd er geschuild in het washok. Biertje erbij en het was gewoon gezellig. Daarna mijn tentje opgezocht om lekker te knorren. Ik was moe maar voldaan na 600 km op een dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten